מדיניות פרטיות – העמותה הישראלית לפרהיסטוריה
העמותה הישראלית לפרהיסטוריה (להלן: “העמותה”) רואה חשיבות עליונה בשמירה על פרטיות המשתמשים והנרשמים לפעילויותיה. פירוט זה מציין אילו נתונים אישיים נאספים, כיצד הם נשמרים ומאובטחים, לאילו מטרות נעשה בהם שימוש ומהן זכויותיכם ביחס לנתוניכם.
1. סוג המידע הנאסף
בעת קיום הרשמה שנתית לעמותה, הרשמה לדיוור העמותה, השתתפות בכנס השנתי או פעילויות נוספות, העמותה עשויה לאסוף את המידע הבא:
- פרטים אישיים בסיסיים: שם מלא, כתובת דוא״ל, מספר טלפון וכתובת.
- פרטים אקדמיים ומקצועיים: שיוך מוסדי/אוניברסיטאי, תחום התמחות, תואר אקדמי רלוונטי.
- פרטי תשלום: פרטי כרטיס אשראי או אמצעי תשלום אחר - הנאספים ומעובדים באמצעות ספק סליקה חיצוני מאובטח, ואינם נשמרים בשרתי העמותה.
2. מטרות השימוש במידע
העמותה עושה שימוש במידע האישי לצרכים הבאים:
- ניהול רישום שנתי לחברות בעמותה ולדיוור רלוונטי מטעמה.
- ארגון וניהול השתתפות בכנס העמותה השנתי ובאירועים נוספים.
- עיבוד תשלומים באופן מאובטח באמצעות ספק הסליקה.
- הפקת דוחות סטטיסטיים פנימיים לצורך שיפור השירותים שנותנת העמותה.
- עמידה בחובות חוקיות ודיווחיות לפי דרישות רשויות מדינת ישראל.
3. שמירת המידע
- המידע האישי נשמר במערכות מידע מאובטחות של העמותה, המאוחסנות בשרתי ספקי שירות ישראליים ובינלאומיים העומדים בתקני אבטחת מידע.
- פרטי תשלום אינם נשמרים כלל בידי העמותה, אלא מועברים ישירות לספק סליקה מורשה בישראל, הכפוף לתקן PCI DSS.
- מידע הנוגע להרשמות ישמר כל עוד יש צורך ארגוני או משפטי בכך (כגון הפקת קבלות ודוחות כספיים).
- העמותה רשאית לשמור עותק מהמידע בארכיב, כנדרש על פי חוק או לצרכים חוקיים נוספים.
4. אבטחת המידע
העמותה מיישמת אמצעי הגנה פיזיים, לוגיים וארגוניים לשם שמירה על המידע:
- שימוש בהצפנת SSL בכל תקשורת מקוונת מול האתר.
- גישה מוגבלת לנתונים אישיים אך ורק לעובדי העמותה המורשים לכך לצורך ביצוע תפקידם.
- התחייבות ספקי השירות לאבטחת המידע בהתאם לחוק הגנת הפרטיות, התשמ״א-1981.
5. מסירת מידע לצדדים שלישיים
העמותה אינה תעביר ו/או תמסור מידע ופרטים אישיים לגורמים חיצוניים כלשהם אלא במקרים הבאים:
- העמותה נעזרת בספקי צד ג' לצורך מתן וביצוע שירותים הקשורים שירותים דיגיטליים (לרבות אירוח האתר, תפעולו, אחזקה, אחסון וניהול מאגרי מידע, ניתוחי אתרים, ספקי סליקה, ספקי מערכות ניהול ועוד). לצדדים שלישיים אלה יש גישה למידע האישי שלכם אך ורק לצורך מתן השירותים הרלוונטיים לנו ומחויבים לפעול בהתאם למדיניות פרטיות זו. בכל מקרה ההתקשרות מולם תתבצע בהתאם לכל דין.
- לצורך עיבוד תשלום על ידי ספקי סליקה מורשים.
- בשל צו שיפוטי המורה לעמותה למסור את המידע לצדדים שלישיים.
- בכל מקרה בו תסבור החברה, כי מסירת המידע נחוצה על מנת למנוע נזק חמור לרכושה ו/או לגופה של החברה, של המשתמש ו/או של צדדים שלישיים ו/או על מנת למנוע נזק חמור אחר, וזאת לפי שיקול דעתנו הבלעדי.
6. זכויות המשתמשים ושימוש באתרים אחרים
- זכות לעיון במידע ותיקונו תינתן על ידי העמותה בהתאם להוראות חוק הגנת הפרטיות, התשמ"א-1981 (להלן: "חוק הגנת הפרטיות").
- אנו עשויים לשלוח אליך מפעם לפעם מידע אקדמי, שיווקי ופרסומי הקשור לעמותה או לחבריה באמצעות דואר אלקטרוני או אמצעים אחרים. מידע זה ישלח אליך רק אם נתת הסכמה מפורשת לכך, ובכל מקרה תוכל תמיד לבטל את הסכמתך ולא לקבל יותר מסרים כאמור.
- השירותים הדיגיטליים עשויים להכיל קישורים לאתרים או משאבי אינטרנט אחרים, כגון אתרי רשתות חברתיות (יוטיוב, פייסבוק, אינסטגרם ועוד). כאשר תקליק על אחד מקישורים אלה תתחבר לאתר או משאב אינטרנט אחר, אשר עלול לאסוף מידע אודותיך מרצונך או באמצעות עוגיות או טכנולוגיות אחרות.
- כל שימוש בתוכן של צד שלישי, לרבות כל כניסה של המשתמש לאתרים של צדדים שלישיים על ידי הפניה בשירותים הדיגיטליים ו/או בפרסומת בשירותים הדיגיטליים, יתבצע על אחריותך הבלעדית ולא תהיה כל טענה ו/או תביעה כנגדנו בקשר לכך, לרבות אך מבלי לגרוע, בגין כל נזק, ישיר או עקיף, הנובע משימוש ו/או כניסה כאמור ו/או בשל פגיעה בפרטיות ו/או כל איסוף מידע ו/או שימוש בו על ידי צדדים שלישים. אנו ממליצים לך לקרוא את מדיניות הפרטיות ותנאי השימוש של אותם צדדים שלישיים.
- במידה ומשתמש או משתמשת ירצו למחוק את המידע הקיים על גיבהם בתידועי העמותה, הם זכאים לפנות באופן רשמי לעמותה בבקשה לבצע זאת.
7. יצירת קשר
לשאלות, בקשות או מימוש זכויות על פי מדיניות זו, ניתן לפנות אלינו בכתובת הדוא״ל: israel.prehistoric.society.gmail.com